woensdag 17 december 2008

Een volgend projectje...

Een uitstapje Lille heeft voor enkele ideetjes gezorgd.
Het eerste deel van mijn projectje heb ik reeds voltooid:
Une petite visite à Lille vendredi dernier a mené à deux nouveaux projets. J'ai déjà fini le premier project.

Een gilet uit het nieuwe boekje van La droguerie.
Un gilet du nouveau livre de La droguerie.





Deel twee van mijn project is een kleedje met een bloemknoop die ik kocht bij La droguerie voor bij de gilet. Ik denk aan een G of een mix van G en E. Opnieuw uit boek 64.
Part deux de mon project: une robe avec un grand bouton de fleur de La droguerie. La G où un mix entre une G et une E?

Foto's van het kleedje gedragen samen met gilet komen na het weekend als ik dan al gekozen heb...
La suite après le weekend...

2 reacties:

Unknown zei

Hey Julie!

Het ziet er allemaal mooi uit. Dit is echt wel iets voor u! Je mag voor mij ook eens een mooi kleedje designen ;)
Wanneer spreken we nog eens af? Vanaf de kerstvakantie heb ik terug meer tijd!
xx Sofie

Anoniem zei

La G avec les poches de la E, ça devrait être bien!
Ik ben Karine et je travaille dans les flandres (à Menen) mais je ne parle pas flamand hélas.Je découvre ton blog par le biais de JCA, j'aime beaucoup ce que tu fais...